28juli2010

Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Tårtställning

Av 28juli2010 - 22 maj 2010 20:04

Förra fredagen var jag som sagt på bageriet för att prata lite om vad vi ska ha för tårta. Vad som blir i få bli en överraskning..Men frågan är vilken ställning man ska välja?? Utöver de tre ställningar som visas nedan har vi även funderat på att ha en "vanliga" sån där tårta där alla tårtor står på varandra (förstår ni???) men de hade ingen bild på det...

      

tårta för 35 personer...


Tårta för 55 personer


Tårta för 80-100 personer

Bilderna blir lite konstiga då jag tagit kort på katalogen

Vilken ställning tycker ni är snyggast???

 

Sen är det ju där med hur mycket tårta man behöver beställa...Vi ska ha buffé med förrätt och efterrätt. Så det är väldigt mycket mat redan...Så då är frågan behöver man tårta till 70 personer eller vågar man beställa en mindre???

Mat
 
 
Ingen bild

Johanna

24 maj 2010 15:54

Jag tycker att tvåan och trean var finast, men trean var nog min favorit! :) kramar,

 
J.

J.

24 maj 2010 21:37

Vi hade likadan som bild nr 2. Men nr 3 var fin med tycker jag. :)

Vi åt tre-rätters och sedan tårta. Vi var 50 st och beställde bara till 40 st. Och då blev det ändå en 6-8 bitars tårta över. Så du kan absolut beställa mindre antal än ni är.

http://brollop2010.blogspot.com

 
Petra

Petra

24 maj 2010 22:50

Jag tycker den sista var superfin. :) ganska klassisk ändå. :)

http://petramargaretha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards