28juli2010

Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Hemma från en fantastisk resa

Av 28juli2010 - 18 juni 2010 10:14

Nu är vi tillbaka till verkligheten och det med besked. Allt satte igång i högt tempo med en gång. Bröllopsplaner och husplaner är det som vi bryr våra huvuden med just nu..


Igår satt jag och pulade med silvertråd och vita pärlor...Jag gjorde sammanlagt fyra trådar. Tanken är att två ska vara i brudbuketten och två till håret (bättre gör lite för mycket än lite för lite) Jag fixade och trixade även med lite annat smått och gott.


Blir det dåligt väder i helgen kommer festhäfterna att bli klara, underbart. Sen är det bara namnlapparna till bordsplaseringen kvar som måste göras. Elin har lovat hjälpa mig, Tack!!


Funderar även på att göra menykort i passaden färg och form, som kan stå på buffébordet, men det får nog bli om jag har tid. Borde man skriva i festhäftet vad som bjuds???


Närmast på schemat står...

-  provduka

-  beställa tårta (slutlig beställning)

-  beställa blommor (brudbukett och dukning, rosor och hjärtan på tråd)

- boka Johans kläder (försökte göra det innan vi åkte, men mitt i studentider tyckte de vi skulle vänta)

-  göra ett shema för dagen

-  hindersprövning


Har vi glömt något viktigt


 
 
Ingen bild

Elin

18 juni 2010 10:51

Jag kan göra menykort me :P Och jag tycker det e trevligt med menyn i festhäftet...Så gästerna ka komma ihåg vad som bjöds fleera år efter om de kollar i häftet :)Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Skapa flashcards