28juli2010

Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Pyssel pyssel och åter pyssel

Av 28juli2010 - 5 juli 2010 17:45

Ja så är det...det pysslas en massa och det är så roligt samtidgt som jag börjar känna en viss press....Igår stämplade och embossade jag 56 festhäften, de sista tio var inte till skruna. Men det har jag fixat idag. Så nu ska jag stämpla och montera de sista 10 sen är det klart...Känns bra då de ska lämnas hos mormor och morfar i helgen så kusin vitamin kan häfta ihop dem med innehållet...


Jag har även skruit till 67 silvriga bitar, 67 vita bitar och knutit 67 rosa rosetter...Dessa tre saker har sen moterats ihop och ska nu föreställa namnlapparna till bordsplaceringen. Nu ska det bara skrivas 67 namn oxå :S Men det ska nog gå jätte bra. Känns mig riktigt nöjd. Duktiga jag!!

 
 
J.

J.

5 juli 2010 22:28

Härligt att allt börjar ta form. Även om man kanske tröttnar lite så är det ju en del av vägen fram lixom. :)

Jag har lämnat några tips i mitt svar på din kommentar, inne hos mig.

Kram

http://brollop2010.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards