28juli2010

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Bröllopet...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...


http://sommarnatt.blogg.se/


Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det är även på denna blogg som uppdatering om bröllopsdagen och allt annat dyker upp. Hoppas ni följer med mig dit och följer med i vårt nästa stora projekt, Husbygget...


Nu ska jag fortsätta njuta av semestern med min Man =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 21:06

I fredags eftermiddag åkte vi söder ut för att vara i stugan i helgen. Vi stannde till på vägen för att beställa blommor. Så nu är en brudbukett i mörkt röda rosor beställda tillsammans med en corsage till Johan. Jag har även beställt Rosor och hjärt...

Skapa flashcards