28juli2010

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

"menykortshållare"

Av 28juli2010 - 8 november 2009 11:17

  


Jag har ju haft funderingar på att köpa dessa söta hjärtan att ha som hållare för "menykorten" på buffé bordet. Där jag alltså skriver vad det är för mat till exempel potatissallad och sen eventuellt vad det är i den... Men nu har jag hittat en sida där de på ett enkelt sett förklarar och visar hur man gör, kika in här. Jag testade att göra ett, dock med allt för smal ståltråd, man tager vad man haver, och det va inte alls speciellt svårt. Min blev ju dock ganska klen och det va svårt att få den att stå...Får ta och köpa lite tjockare ståltråd och se om det blir bättre. Det kan ju vara en rolig detalj, kanske man även ska göra som borsplacerings hållare eftersom jag inte kan komma på hur jag ska göra med borsplaceringarna, några tips?? Älskar ju att pyssla så är inte så sugen på att bara vika ett papper och skriva på det...


 
 
elin

elin

8 november 2009 11:35

jag tyckte att de var jättesöta!

http://www.elinarnehed.blogspot.com

 
Ingen bild

Sofie

9 november 2009 14:57

Jag ska ha champagnekorkar med ett snitt i som håller bordsplaceringskorten. Har fått en påse från en bartender :)

 
E

E

16 november 2009 08:24

Gud va fint! Jag överväger att låna detta tips från dig om det är okey? Tackar för länken och länkar vidare till dig på min =)

http://weddingblogger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards