28juli2010

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Snart är det ingen hemlighet längre

Av 28juli2010 - 18 december 2009 08:36

Igår kväll kom jag att tänka på en sak..Det är bara två månader kvar tills vår stora hemlighet inte är någon hemlighet längre, det är bara två månader kvar tills vi ska skicka ut våra inbjudningar till ett gäng lyckligt lottade, som idag inte har en susning om att vi planerar att gifta oss till sommaren. Undra vem som blir mest förvånad... Det är ju helt fantastiskt...Snart är det dags att avslöja det vi så länge gått och funderat och planerat på. Det bubblar snart över =)


Jag och J pratade oxå om att vi efter helgerna måste sätta oss ner och göra en lista på vad som måste göras nu månad för månad så att allt blir klart i tid. Nu tar snart planering en allvarligare fas...Det ska bli sååå roligt.


Vet inte om jag nämde det men Prästen är fixad nu, känns underbart efter allt "strul".

 
 
20100515

20100515

23 december 2009 10:04

Ja inte långt kvar då. Jag höll på att spricka på slutet innan vi berättade så jag förstår hur du känner. :)
Vad skönt att det löst sig med prästen.

God Jul!

http://brollop2010.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards