28juli2010

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Frisör bokad

Av 28juli2010 - 16 februari 2010 14:08

Idag har jag pratat med frisören som ska göra min frisyr. Har ju tidigare bara pratat med min frisör, men hon ska ha barn samma vecka så hon vågade inte lova något, så blir min gamla frisör kan man säga...Men det känns minst lika bra det så det är lugnt.


Men eftersom jag bara pratat med S innan och hon fått stränga order om att inte säga något till någon eftersom vi varit hemliga, så har hon inte sagt mitt namn till C heller utan bara pratat om en brud. Så kändes extra roligt att prata med henne idag.


Vi har bokat en tid för ett första möte, ska bli så spännande och se vad hon har att säga. Tills dess ska jag rota fram lite bilder på vad jag tycker är snygg och även sånt som jag absolut inte vill ha...Tyckte det va lite roligt när hon sa att jag skulle leta fram sånt jag tycker är fult. Så har man ju inte själv tänkt =) Har ni några super fina eller riktigt fula bilder på frisyrer ge mig gärna dem...


Vill nog ha det lite halvuppsatt, gulligt men lite tufft. Hehe vad tror ni om den kombinationen???

 
 
Erika

Erika

16 februari 2010 17:29

Vad roligt att planera bröllop! Spännande att följa er planering. Grattis!

http://annaerika.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards