28juli2010

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Insidan på inbjudningskorten

Av 28juli2010 - 17 februari 2010 08:54

Det var någon som ville se hur inbjudningskorten såg ut på insidan...så här kommer nu två bilder...Tanken från början var att skriva på "frostat" papper, men när vi gjorde en provsida för att se hur utskriften blev gjorde vi den på vanligt vitt papper..Det blev så snyggt så vi bestämde oss för vitt papper istället. Dock lite tjockare än vanligt skrivarpapper...




Silver remsan bakom är samma papper som på framsidan    


I inbjudan ligger även ett löst blad med karta och vägbeskrivning, så alla våra gäster hittar till vår plats. Jag är lite osvensk och säger att jag är riktigt stolt över mina inbjudningskort!! 

 
 
Ingen bild

Moule

17 februari 2010 09:46

Hej
Vad fina de blev!
Hur kommer det sig att ni väljer att gifta er en onsdag? *nyfiken*

Hittade ett annat armband som jag köpte igår, men tack ändå! Du hittar säkert på något snyggt till er stora dag!

/Malin

 
Martina

Martina

17 februari 2010 10:30

Hej Malin!
Roligt att du hittat ett armband...
Han friade den 28 juli 2008 så det kändes som ett väldigt bra datum :) det råkade dock vara en onsdag, men mitt i semester är nog de flesta lediga ändå.. =)

http://28juli2010.bloggplatsen.se

 
Petra

Petra

17 februari 2010 11:32

Du ska verkligen vara stolt över dom. :)
Bolmen?! Vart bor du? Får jag fråga det? ;)

http://petramargaretha.blogg.se

 
Katja

Katja

17 februari 2010 17:49

Vad fina de blev! Dem lyckades du riktigt bra med

http://giftassugen.blogg.se

 
Petra

Petra

17 februari 2010 22:55

Jaha okey.:) vad fint med utomhusbröllop.:) jag bor i Gnosjö. ;) hittat lite bloggar från "trakterna";) kram kram

http://Petramargaretha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards