28juli2010

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av 28juli2010 - 9 maj 2010 15:59

Är det jag som varit helt ute och cyklat när jag trodde det skulle bli bra med rosa blommor eller är det Kina som inte har koll på vad ljusrosa/pasellrosa är för färg??


       


Kan tillägga att den rosa färgen var ännu mer rosa i verkligheten. Skrikigt rosa, barbierosa som en vän sa, och det stämmer. Men kan det verkligen vara så att de är så skrikiga på orginalklänningen oxå??? Blommorna ser inte helt lika ut heller, men det är inte så farligt, det känns bra mycket värre att de va skrikrosa. Så nu väntar jag med viss nervositet på nästa klänning som bör dyka upp i juni.


Så alla ni som tyckte jag var ute i för god tid när det gällde att köpa klänning, som tyckte jag hade massor av tid, släng er i väggen!! Jag hade inte haft en chans att beställa en ny om jag väntat mycket längre :S

Ovido - Quiz & Flashcards