28juli2010

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av 28juli2010 - 5 juli 2010 17:45

Ja så är det...det pysslas en massa och det är så roligt samtidgt som jag börjar känna en viss press....Igår stämplade och embossade jag 56 festhäften, de sista tio var inte till skruna. Men det har jag fixat idag. Så nu ska jag stämpla och montera de sista 10 sen är det klart...Känns bra då de ska lämnas hos mormor och morfar i helgen så kusin vitamin kan häfta ihop dem med innehållet...


Jag har även skruit till 67 silvriga bitar, 67 vita bitar och knutit 67 rosa rosetter...Dessa tre saker har sen moterats ihop och ska nu föreställa namnlapparna till bordsplaceringen. Nu ska det bara skrivas 67 namn oxå :S Men det ska nog gå jätte bra. Känns mig riktigt nöjd. Duktiga jag!!

Av 28juli2010 - 5 juli 2010 17:28

Idag kom så entligen klänningen... Den är fantastiskt, jag blev ju nästan gråtfärdig och då har jag inte ens gift mig än. Men det var såååå fin, det kommer att bli helt underbart. Funderar dock på om hon har skickat med fel underkjol..hmmm

Till helgen ska den läggas upp och sen är det fixat och klart...underbart underbart underbart...

Det kommer att komma upp en liten liten tjuvkik här senare...Elin tog en massa kort när jag var där och provade den, men det får ni inte se!

Allt med Johans kläder är oxå fixat, han måste bara köpa sig ett par skor. Oooo nu börjar det hända grejer...Det närmar sig

Ovido - Quiz & Flashcards