28juli2010

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Inbjudningskorten

Av 28juli2010 - 12 februari 2010 19:29


Nu är vi ju inte längre anonyma så här är inbjudningskortet (och festhäfte, det undre) i sin helhet med namn och allt, jag är nöjd!

 
 
Ingen bild

Sandra

16 februari 2010 09:07

Hittade hit från bröllopstorget, gud vilka fina inbjudningskort ni har gjort!! Hur fick du texten på framsidan, är det stämpel eller tryckt??

Ha det så bra!!

 
Martina

Martina

16 februari 2010 10:17

Hej Sandra!

Tack!! Jag gjorde en "bild" i Photoshop som jag sen bestälde som stämpel. Sen har jag embossat dem, så att det blir upphöjda.

http://28juli2010.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nancy

3 april 2010 23:06

Hej Sara,

Håller med om att det är jättefina inbjudningskort. Har du någon tryckeri/hemsida som du kan rekommendera? Har en bild i huvudet som jag behöver få hjälp med att få det på papper... Vill ha något eget orginelt =)

/Nancy

 
Ingen bild

Marie

20 april 2010 23:45

Hej!
Undrar bara vilket som var ert festhäfte av de två? var det det till höger? både var jättefina! Letar inspiration till festhäfte och tyckte detta var jättefint! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards