28juli2010

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Uppdatering i det lilla som händer...

Av 28juli2010 - 5 maj 2010 19:30

Förra helgen var jag på bröllop, min kära kollega fick sin klänning och vigseln var sååå fin =) Det fick det att kännas lite pirrigt i magen, snart är det vår tur...


I helgen ska jag prova klänningen och det gör mig verkligen pirrig. Tänk om jag mätt fel, tänkt om jag inte kommer i den :S Men förhoppningsvis går det bra och är det nått som inte stämmer hoppas jag att det går att ändra. Mamma kommer att följa med mig, hoppas det går bra...Vi är lite oense just nu och det gör att jag har taggarna utåt direkt :S Inte så roligt, men ska verkligen tänka på det i helgen.


Har en massa att göra, måste börja med festhäften samt namnlappar till bordsplaceringarna. Fundera ut vad som behövs till dukningen så jag kan börja inhandla det...Det är fortfarande några som inte har svarat, men det är inte jätte många kvar nu och det är hittills bara en som tackat nej..sen är det ju iofs 5st som kommer att lämna besked samma dag typ.


Nästa vecka ska jag prata med frisören och bageriet. Samt kika in i blomster affärerna i stan och även se om jag kan hitta några fina underkläder...


Det känns som vi börjar få saker under kontroll..maten är i stort sett i hamn. Tror det kommer bli riktigt bra. Sen är det ju fortfarande det där med präst som spökar, men nu har iaf pappa pratat med honom och han lovade att ringa mig får väl se hur det går med det..


Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera denna bloggen oxå, men det är svårt när det är mycket som händer i livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards