28juli2010

Alla inlägg den 19 april 2010

Av 28juli2010 - 19 april 2010 18:29

Det kanske är löjligt men jag kan inte rå för att jag är lite orolig för min klänning. Den befinner sig i Kina...Jag ska inte prova förens den 8maj så mycket hinner hända än...men ändå, i Kina. När vi har en vulkan som spyr ut aska...


Ännu mer orolig är jag dock för min kära kollega som ska gifta sig den 1:a maj..hennes klännin gär oxå i Kina. Skulle skickas till sverige idag, får väl se hur det går med det. Men jag håller tummarna för henne och hennes klänning!!


Sen är det ju den där resan i slutet på maj, tänk om vulkanen inte sluta spy aska tills dess, tänk om vi inte kommer iväg på får förtidiga bröllopsresa som vi längtar efter så... :S


Man får vara lite nojjig och orolig va???

Ovido - Quiz & Flashcards