28juli2010

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Det blir inte alltid som man tänkt...

Av 28juli2010 - 12 januari 2010 20:36

Har dröjt lite med uppdatering då luften liksom gick ur mig i helgen


Men kort och gott kan man väl säga att tjej 1 lämnade åter bud till kvällen, då hennes sambo blivit sjuk, och tjej 2 tackade nej till toasgrejjen.


Vi hade dock en väldigt trevlig kväll med god mat, mycket snack, lång promenad och spel. Det var som sagt inte alls vad vi tänkt oss men vi tänker inte tvinga någon. Man måste känna för det om det ska bli bra och känner man att det blir övermäktigt då slipper man.


Tack och lov svarade 1 ja men hon vill inte göra det själv så nu måste jag och J hitta någon annan som vi tror kan tänkas ställa upp. Vi vill ju inte fråga för många heller då allt fler får reda på det innan inbjudningarna skickas.


Vi velar mellan några kandidater, kan de kompletera 1 bra och skulle den personen tacka ja.


Vi som trodde dessa två skulle bli det ultimata paret, tji fick vi. Återkommer när vi (läs jag) återhämtat oss. Börjar kännas stressigt nu oxå i värsta fall får vi skriva våra föräldrar som kontakt personer och leta vidare efter den perfekta handra halvan av toastparet.

 
 
20100515

20100515

13 januari 2010 18:16

Åh vad synd att de inte tackade ja båda två som ni hoppats.
Lite synd att det börjar kännas stressigt. Ni har ju ett halvår kvar. Mycket tid kvar även om tid brukar gå snabbt. :)

Vi har valt ett "värdpar" som tar emot anmälan och har ansvaret i kyrkan. Och sen har vi två TM som tar hand om festen på kvällen.

Hoppas ni hittar nån bra ny TM.

Kram.

http://brollop2010.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards