28juli2010

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av 28juli2010 - 3 oktober 2009 12:31

Jag känner mig inte i form och har inte gjort under den senaste veckan. Beror säkert på flera dagars huvudvärk och begravningen i torsdags. Men idag måste jag göra några inbjudningskort, "svärfar" vill ha tillbaka värmepistolen så det är väl bara till att sätta igån. Har ju ca 15 kvar att göra + festhäften naturligtvis, men om jag gör en del idag och några i morgon så borde jag blir klar i helgen med inbjudningskorten...Tar ju sin lilla tid men i värsta fall får jag väl se till att stämpla dem så att jag klarar mig utan värmepistolen i alla fall..

...Festhäftena tar jag senare är ju ingen panik. kan ju göra en hel del på dem utan värmepistolen och sen ta och stämpla dem alla på en gång...Går ju ganska fort.

Hoppas ni alla får en bra dag i höstrusket!

Ovido - Quiz & Flashcards