28juli2010

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av 28juli2010 - 5 oktober 2009 08:12

Misstänker att vi vaknade ganska tidigt på söndagsmorgonen. (Inget jag egentligen kommer ihåg, men min hund är morgonpigg av sig så den gissningen är nog inte helt fel.) Åt frukost och tog en promenad med hunden i området där jag bodde. Vi satte oss i bilen och åkte neråt till ett stort köpcentra, där vi gick runt under dagen, åt lunch och hade det mysigt. Vi höll faktiskt handen redan under denna andra dag i vårt kommande liv tillsammans. Det blev mat och söndagsmys hos mig under eftermiddagen och kvällen och känslorna växte mycket under denna dag och det kändes väldigt jobbigt när han sent på söndagskvällen var tvungen att åka hem. Allt var så himla bra och allt kändes så otroligt underbart.  

 

Att en dag på Liseberg skulle leda till en hel helg och början på resten av mitt liv hade jag aldrig kunnat drömma om. Men jag är sååå lycklig!

 

Under den kommande veckan hade vi många och väldigt långa telefonsamtal varje kväll. Det var nog inte helt lätt att få tag på mig då det antagligen var upptaget 2-3 timmar varje kväll. Sms tummen gick varm den oxå. Att sakna någon så som jag saknade honom trots att jag bara träffa honom en gång det kändes skumt. Men känslorna var ömsesidiga och vi bestämde redan i början på veckan att han skulle komma tillbaka redan nästa helg!

Den 6:e okt 2007 blev vi ett par, att vi två år efter första dejten skulle sitta och planera för vårt bröllop är ju en dröm som jag inte ens vågade tänka på då, men som nu är på god väg att bli vår sanning.

Ovido - Quiz & Flashcards