28juli2010

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av 28juli2010 - 18 oktober 2009 15:31

Har varit krasslig i en vecka nu så därför har det inte blivit så mycket bröllopsplanerande...Men jag hör allt oftare från min älskade J att "Borde vi inte göra ... nu" eller "Ska vi ta tag i ... nu?" Mycket av det han tycker borde göras handlar om bröllopsresan...känner oxå att det börjar bli dags att fatta något typ av beslut runt denna frågan. Han påpekar oxå att han själv borde börja titta på kläder. Det är roligt att höra att han oxå tänker och planerar kring bröllopet även om han inte så ofta som jag tänker högt. Men det kommer mer och mer från honom oxå nu =)

 

För att fördriva tiden idag har jag lekt lite med min design...Va tycker ni, bättre el sämre?? Synd att det inte går att göra så mycket bara...men men man får göra det bästa av möjligheterna.

Ovido - Quiz & Flashcards