28juli2010

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Frisören fixad

Av 28juli2010 - 11 oktober 2009 22:12

Ja då kan man bocka av frisören på "att boka listan". I veckan ringde jag nämligen till den salong där mina absoluta favorit frisörer jobba. Som tur var (eftersom jag vill vara anonym) var det "min" frisör som svarade. De hade inte gjort något schema för semestern nästa år. Men eftersom det är två frisörer på denna sallong som jag kan tänka mig så trodde hon nog inte att det skulle vara några problem, så hon lovade att fixa det. Alltså frisör är fixat! Hon skulle höra av sig igen i början på nästa år när hon visste vem det blev. Hon sa att hon inte brukade lägga sin semester förens lite senare på sommaren. Men skulle det vara så att hon har semester skulle hon kunna tänka sig att jobba ändå.  Vilket känns bra. Glömde dock fråga om hon sminkar oxå...

 

Hon skrev bara brud i kallendern, efter som både min mamma och broder klipper sig på detta stället (inte för att de läser där, men då är det ingen av frisörerna som ser och råkar för säga sig) och en av de som jobbar där är en gammal klasskompis till mig så kändes det bra, då är det ingen risk att någon får reda på det.

 

Vill ju inte ha något jätte avancerat..någon lös sidoinbakadfläta med lite lockar. Oj det där lät konstigt, men har en bild någonstanns, får ta och leta reda på den...

 

Planeringen går sakta men säkert framåt

 

Uppdatering: Nu har jag letat fram bilden..Vill kanske inte ha det exakt så här, me tycker det är fint..Dock långt kvar så kan ju ändra mig flera gånger om =)

 

  

 
 
Ingen bild

20100515

16 oktober 2009 23:29

Åh vilken romantiskt snygg frisyr. Perfekt inspirationsbild. :)

 
Julibruden

Julibruden

25 oktober 2009 17:40

Åh vilken vacker håruppsättning, vill också ha nåt annorlunda men inte hittat DEN än, men ska ha denna i tanken, ska be min frisör kika in på din blogg så hon får se den ;-)

http://julibrudens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 28juli2010 - 6 september 2010 19:45

Vår dag tolkad av våra helt fantastiska fotografer. De har själva valt ut bilderna för att beskriva dagen, själva har vi fått över 1600 bilder att titta på.   Här har ni länken till inlägget... http://sommarnatt.blogg.se/2010/september/det-var-...

Av 28juli2010 - 1 augusti 2010 10:15

...var helt fantastisk. Det hade inte gått att göra det bättre på något vis. Från och med nu är det en anna blogg som gäller...   http://sommarnatt.blogg.se/   Här kommer jag att fortsätta blogg om min resa genom livet. Nu mera som Fru!! Det ...

Av 28juli2010 - 19 juli 2010 21:27

Ja i söndag eftermiddag kom Maria som ska fota oss på vår stora dag hit för att kika läget lite. Dels titta sig om kring här på tomten och sen var vi väven ute på "berget" för att kika, där kan nog bli några riktigt fina bilder... hamnen är oxå väldi...

Av 28juli2010 - 14 juli 2010 08:52

Idag är det två veckor kvar....om två veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören...Kommer nog att vara lagom nervös =) Dock känner jag mig väldigt lugn just nu. Har inte så mycket att göra, nästa så jag är orolig att jag har glömt något jätte v...

Av 28juli2010 - 11 juli 2010 22:15

Jag har verkligen inte trott att jag skulle få någon möhippa, jag har inte ens hoppats, även om jag nu på slutet kännt mer och mer att jag nog vill ha en. Men jag har förlikat mig med tanken. Mina vänner bor från Trelleborg till Stockholm, från Göteb...

Ovido - Quiz & Flashcards